vrijdag 9 oktober 2015

#boostyourpositivity ontbijt

Een ontbijt 
voor een gezonde bui:
havermout met vers fruit.

Akkoord, het ziet er niet uit, maar de smaak vind ik persoonlijk wel meevallen.
Jaren geleden dacht ik:
"Yeah right, 's morgens vroeg in mijn kookpotten staan roeren...!"
Tot ik een tip kreeg:
Een kommetje havermoutvlokken met melk
1 minuutje in de microgolf zetten,
een beetje vers fruit snijden,
klaar!

Om het geheel wat zoeter te maken,
doe ik er soms ook rozijnen bij
voor het de microgolf ingaat.


Een feelgood ontbijt:
vers boterhammeke met choco!

Niet zomaar choco hé!
Gewoon, omdat ne mens nu eenmaal
niet elke dag zin heeft om gezond te doen.

Ontbijt om misschien ooit eens te proberen:
Het ontbijtpakket van Hello Fresh.


dat te winnen is, 
ziet er anders ook wel smakelijk uit!


Hebben jullie nog ontbijttips 
die ik zeker moet uitproberen?
(denk: lekker, snel klaar, weinig afwas,
gezond is een bonus!)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten