dinsdag 7 juli 2015

voor Colette

Zo vaak zie ik schattige baby-geschenkjes
in blogland verschijnen.

Toen het geboortekaartje aankwam
begon het te kriebelen.

Het enige probleem:
ik heb nog maar weinig naaisels
kunnen produceren
die volledig volgens het boekje zijn.
Altijd is er ergens wel wat 'foefelare' aan te pas gekomen.
Kan ik dat dan wel als geschenkje
geven?

Ik waagde het er toch op.



Een rood accentje in het bovenste knoopje.



Een naailabeltje (Action)
Heel geconcentreerd en nauwgezet
gemaakt.
Er kwam bijzonder weinig 'foefelare'
aan te pas.
Het was niet perfect, maar wel handmade.
En voldoende mooi om
als geschenkje te dienen.
(Maar om toch zeker te zijn
deed ik er nog enkele kinderboekjes bij.)
Na de babyborrel stuurde de mama me nog deze foto.  Oef!  Het past!!
patroon: Flora jumpsuit uit La Maison Victor (mei-juni 2015)
stof: een coupon van de Stoffenkamer die al een hele tijd in mijn kast lag. 

3 opmerkingen:

  1. Tof hé! Vind het een hele leuke jumpsuit! Ik heb ook zo eentje gemaakt voor een babyborrel, maar de baby moet nog een beetje groeien om er niet te veel in te zwemmen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat is het mooi! Colette straalt alvast ☺️

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoe knoddig! En ik herken dat, die twijfel. Ik durfde nog maar heel zelden iets dat ik zelf naaide als cadeau af te geven.

    BeantwoordenVerwijderen