woensdag 11 februari 2015

Hier wordt ik blij van #boostyourpositivity

Ik nam de uitdaging 'boostyourpositivity' aan
in de hoop wat positieve noten te brengen
tussen veel negativisme.
 
De voorbije week kwam ik echter
tot het akelige besef
dat er spontaan weinig positieve gedachten
door mijn hoofd dwalen.
Vermoeidheid, stress en drukke agenda's
zijn hier wellicht mede voor verantwoordelijk.
Maar wat ben ik zo jaloers op mensen
die dan toch de knop kunnen omdraaien
en helemaal chill kunnen thuiskomen
en met de kinderen omgaan.
 
Dus, in plaats van te stressen
en op de kinderen te vitten,
een positief lijstje!
 
Hier wordt ik blij van:
in bed kruipen met vers gewassen lakens
's morgens wakker worden en beseffen dat het zondag is
complimenten voor de kinderen, zoals "zo flink, zo beleefd!"
mijn fles water die op het einde van de dag helemaal leeg is
het nieuwe groen in de lente
de bodem van de wasmand na enkele uren strijken
een geslaagd naaiproject
de reacties daarna op de blog
mooie kleurencombinaties (vaak eerder toevallig)
de geur van aankomende lente
en de daarbij horende eerste zonnestralen
chocolade
 
Ik kan nog even doorgaan,
maar u snapt het plaatje ondertussen wel.
 
Hèhè, eindelijk wat positieve gedachten in 't kopke!
Afbeeldingsresultaat voor positief denken

1 opmerking:

  1. Ik doe voor dezelfde reden mee met deze challenge, het is niet altijd even gemakkelijk, maar het helpt wel! Het is ook leuk om te zien hoeveel mensen er deelnemen, heeft een extra boost! Samen lukt het ons!

    BeantwoordenVerwijderen