woensdag 11 februari 2015

#boostyourpositivity Wat eten we vandaag?

Tips om snel een gezonde maaltijd op tafel te toveren?
Slik, dan komt deze uitdaging
net in een super-drukke week.
(geen voorbeeldgerechten hier deze week.)
 
Op maandagavond is het hier altijd
een druk heen-en weer rijden naar de sportclub.
De ene afhalen de andere brengen en daarna ook weer ophalen.
Me daartussenin nog opjagen om
een gezonde maaltijd op tafel te toveren?
Nee, ondanks het taxi-spelen,
is maandagavond behoorlijk rustig.
De kids gaan op de middag bij oma eten,
(dank u, oma!)
Ikzelf eet warm op school
en breng voor MDH ook een portie mee naar huis.
 
Op woensdag is er snel eten op tafel.
Dan is het spaghettidag. 
De home-made saus haal ik 's morgens al uit de diepvries.
(En als de home-made saus op is,
smaakt die van de slagerij ook best lekker.)
 
Inspiratie voor andere dagen,
vind ik vaak in de kookboeken van
Pascale Naessens.
Eenvoudig, snel klaar en heel lekker.
 
Verder kijk ik vooral uit naar de zomer.
Vele groenten smaken dan rauw ook weer superlekker.
Wat een tijdswinst!
 
Dit lijkt me een weinig inspirerende post,
ik vond de opdracht ook niet zo gemakkelijk.
ook bitter weinig recepten.
 
Op naar de volgende opdracht!
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten