donderdag 19 februari 2015

Aan mijn muur #boostyourpositivity

Week 3 in de challenge.
 
Aan mijn muren is eigenlijk niet veel soeps.
3 jaar na de verbouwingen
zijn ze nog steeds niet geschilderd.
Decoratie en aankleding
kan in mijn gedachtegang enkel
op geschilderde of behangen muren.
Maar dat komt!  Ooit!
 
Toch kon ik hier en daar iets op muren ontdekken.

Gekriebel op de muur als leidraad voor de elektricien.
Uitgemeten en uitgedokterd waar de inbouwspots moeten komen.
Slechts 1 van de 6 spots zit uiteindelijk waar het gepland was.  Metalstuds bleken in de weg te zitten.
 
Bij gebrek aan prikbord in mijn naaikamer: gewoon aan de muur geplakt.
Schetsjes, datum van nieuw stoffenspektakel,
afmetingen van dochterlief voor een gordijntje in hun kamp.  "Alsjeblieft mama!"

In de tweede kleuterklas maakten de meisjes met 3 jaar verschil
beiden hetzelfde geschenk voor moeder- en vaderdag.
Ik blijf ze de mooiste schilderijen ooit vinden.
Ze staan op onze slaapkamer.

 
Met deze laatste voldoe ik ook al een beetje
aan opdracht: 'Wat vind ik mooi'.
Opdracht 'Bed head'
laat ik aan me voorbij gaan.
Het blijft wel boostyourpositivity!
Van mijn bed head wordt niemand vrolijk, denk ik.
Opdracht 'favoriet instagramfoto'
lukt niet aangezien ik
van instagram geen kaas heb gegeten.
Blijft nog over: 'mijn happy place'.
Nog even over denken....


Geen opmerkingen:

Een reactie posten