zondag 27 juli 2014

Terug!

Door computerproblemen
(kapot scherm)
duurde het even.
Ik volgde jullie blogs
verder op de ipad,
maar eigen berichten posten
vind ik toch handiger vanop de laptop.

Nogal wat berichtjes in te halen dus...

Wat stom om nu nog bedankcadeautjes
voor de juffen te tonen,
maar daarover ging mijn vorige bericht.
En aangezien er enkelen benieuwd waren...

In mijn haast en de drukte van het einde van het schooljaar
merk ik dat ik maar 1 cadeautje gefotografeerd heb. :-(
(Andere stofcombinaties zullen jullie
je zelf moeten inbeelden
aan de hand van het vorige bericht.)

Ik maakte er 3:
1 voor Nina's juf,
1 voor Geike's juf en
1 voor de juf van de tekenles van Geike.


zakdoekdozen,
volgens het recept van 
"Zo geknipt".
Nu heel blogland er al 
ontelbaar veel maakte,
maak ik mijn eerste...


Ook geen foto's van de binnenkant, Sorry.


Wel een berichtje,
recht uit het hart!

stof: Ikea
biais: Stoffenspektakel

1 opmerking: