woensdag 9 april 2014

KCW poging 2

De wintereditie van
Kids Clothes Week
is aan me voorbij gegaan.
Maar de lente-editie
valt samen met deze vakantieweek!
Hoera!

Dag 1 had ik gepland
om een jurkje voor grote mini af te werken.
Maar aangezien de mouwen
tegenwerkten
en ik de juiste rits niet
in voorraad had,
tekende ik maar een patroontje
voor een supersnel tricotrokje.
Dag 2 stak ik het rokje in elkaar.
's Avonds tekende ik nog
een aantal patroontjes uit.
Ik ruik enkele snel-klaar-projectjes!

Stand tot nu toe:
elke avond flink ten minste 1 uur genaaid
aan kinderkledij
en al 1 stuk af.

"Sta eens mooi recht!" resulteert in deze soldaat-achtige pose...



De bedoeling was van ook nog
een T-shirtje te maken uit deze stof.
Zo iets liefs met een schattig kraagje. :-)
Een sippe blik:
"Ik vind het stofje eigenlijk niet zo mooi."  :-(


Stofje: In den Beer - Harelbeke
Breed rood elastiek: stoffenspektakel
patroon: tricotrokje van Elisanna

2 opmerkingen:

  1. oh nee! Daar gaat je plan... Als het een troost kan zijn...ik vind het een vreet schoon stofke!

    BeantwoordenVerwijderen