zondag 23 maart 2014

Stofkes!

Jawel, hier wordt nog genaaid!
Alleen krijg ik grote mini
niet zo ver
om een heuse fotoshoot
te ondergaan.
Die maaksels hebben jullie dus nog te goed!

Vandaag was er Stoffenspektakel!
Dat kan ik niet zomaar laten voorbij gaan.
Ik trotseerde de mensenmassa
en scoorde deze buit:
(Sorry voor de slechte belichting.
Zoals altijd denk ik te laat aan foto's en 
is het beste licht dan al verdwenen...)


Rode tricot voor truitjes voor de dames.

Bloemenkatoentjes voor zomerjurkjes voor kleine mini.

Gouden glittertricot voor een rokje voor grote mini.
Roestkleurige tricot om nog even in de kast te laten. (Ik wist nog geen bestemming te bedenken.)

2 katoentjes voor zomerrokjes voor mezelf (tenzij ze eerder ingepikt worden door de dametjes.  Ze klonken nogal enthousiast toen ze het zagen.)
Mijn vingers kriebelen al!

1 opmerking:

  1. Oh, die glitter tricot is mooi zeg! Ik geloof dat dat dezelfde is als waar ik een jurk voor Dochter 1 uit maakte vorig jaar, en sindsdien vond ik zulke stof nergens meer terug… Benieuwd wat jij ervan gaat maken!

    BeantwoordenVerwijderen