woensdag 26 februari 2014

The woman cave

Meerder keren fantaseerde
MDH grappend over zijn 'man cave'.
Je weet wel:
zo'n plekje in huis
waar hij 'mannendingen' kan doen.
Wat dat dan ook mag zijn...

Het grappend fantaseren over
mijn 'woman cave'
werd onlangs een heel stuk concreter!
Waarschijnlijk moest MDH toegeven
dat mijn 'vrouwendingen'
net iets concreter zijn,
frequenter gebeuren,
nuttigere resultaten opleveren (soms toch al eens), 
gewoon leuker zijn
en dus voorrang krijgen.

Mijn naaiplekje was vroeger
klein rommelig bureautje.
Een kastje moest mijn spullen opbergen
en daar bovenop lag een rommeltje van papieren.



OK, opruimen voor het fotograferen
was misschien ook een optie geweest.
Maar nu is de 'voor-na' wel spectaculairder.


In een wip was het kamertje leeggemaakt!

Het is nog altijd klein, maar
geef toe, dit is toch stukken beter?



Denk er nog een leuk
behangetje bij op de muur,
and I'm all set!
Me, verry happy! 

2 opmerkingen:

  1. Is je naaiplekje in een kast? Het mijne ook!! Zalig! Deurtjes dicht na het naaien en alles is weernetjes.
    Laat je ook nog een fotootje zien als het helemaal af/ingericht is? Succes, ben benieuwd!

    BeantwoordenVerwijderen