zondag 28 juli 2013

De stoffenkamer

Een bezoekje aan 'De stoffenkamer'
stond al een hele tijd 
op mijn 'to-do-lijstje'.
Spijtig genoeg is Gent geen stad
waar ik regelmatig voorbij kom.

Gisteren was het toch zover:
samen met een vriendin gingen we eindelijk eens snuisteren.

Aan zoveel mooie stofjes kan ik niet weerstaan.
Kiezen werd super-moeilijk.

Uiteindelijk werd het deze collectie.



Zomerkledij hebben de mini's nu voldoende.
Ik focus dus al een beetje op het volgende seizoen.

Kleine mini heeft een cardigan dat 
enkele knoopjes mist.
Met deze gouden komt dat snel in orde.
De groene waren gewoon te mooi 
om te laten liggen.


Zeker een adresje om te onthouden!
We zorgen er wel voor 
dat Gent wat meer 'op ons baan' ligt.
(of plaatsen online een bestelling.)

Binnenkort waarschijnlijk 
enkele nieuwe mini-creaties!  


3 opmerkingen:

  1. Ik vond dat ook een zalige winkel....maar verschoot toch efkes aan de kassa.....allé uiteindelijk nog geen spijt ervan gehad hoor !!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, de prijzen liggen inderdaad hoger dan wat ik normaal uitgeef voor stof. Maar ik kon nog soldekes scoren. En zo af en toe maar...

      Verwijderen
  2. Is de moeite he! Ik ben er onlangs ook eens geweest...
    Jammer dat Gent zo ver is voor ons!

    BeantwoordenVerwijderen