vrijdag 10 mei 2013

Moederdag

Binnenkort is het moederdag.  
Ik weet niet goed wie er het meeste naar uitkijkt: de 2 mini's of ikzelf!  Grote mini is al een hele week knutselwerkjes aan het maken om in een zelf versierde doos te kunnen overhandigen.  Ze zit ook constant te fluisteren en plannetjes te smeden met MDH.  Kleine mini daarentegen is al 2 weken met veel overtuiging en evenveel fonkeling in haar ogen aan het verkondigen dat ze helemaal niets gemaakt heeft in de klas.

Bovenop lieve verwennerijen van de kids, kunnen we ook een kans wagen bij de fantastische give-away van deze dame!
Ze geeft zo maar 2 leuke tasjes weg.  De give-away loopt tot en met zondag.
Snuister maar eens rond op haar blog.  Ze maakt machtig mooie dingen.  Maar ga nu niet massaal meedoen aan de give-away, anders verminderen mijn winkansen ;-)  

2 opmerkingen:

  1. Reacties
    1. Super hoor, dank je. De dag begon met ontbijt op bed (dat wordt zo stilaan een traditie op zo'n dagen!) en dan werd ik bedolven onder kinderknutsels en versjes. Grote mini maakte een fotoboekje dat al voorzien was van receptjes en huishoudtips (ahja, 't is moederdag hé en moeders doen het huishouden! ;-), kleine mini schilderde mijn portret. Heel leuk want toen grote mini in de 2e kleuterklas zat deed ze dat ook en ook voor vaderdag. Dus binnenkort heb ik van mijn 2 mini's een portret van mezelf en MDH.
      Hoe was jouw dag?

      Verwijderen