dinsdag 30 oktober 2012

Slaap lekker, Dora!

Kleinste mini is al een tijdje weg van Dora.  Dus kunnen jullie wel raden dat ze het stofje onmiddellijk spotte "In den Beer" in Harelbeke.  Niet mijn keuze, maar bon, ik kon haar smekende blik niet weigeren. 
Mijn brein ging op volle toeren draaien om een passend projectje te vinden.  Liefst iets wat niet te openbaar geshowd zal worden.  Een slaapkleedje werd het dus.
Bij gebrek aan passend patroon nam ik een bloesje uit Ottobre en verlengde de mouwen en het lijfje.  
Ik heb nauwelijks een hulplijn nodig gehad en dat maakt me wel trots.  Nina straalt in haar slaapkleed dus is mama ook content!
Zie ne keer!  Met schone doorstikte plooitjes vooraan (en enkele vlekjes van het ontbijt.) ...
 ...en achteraan.
Ik zou het niet kopen, maar voor een selfmade-project vind ik het toch niet slecht!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten