woensdag 24 oktober 2012

GeNi wie??

Misschien wat uitleg over de naam van mijn blogje:
Ik lees in blogland mooie, lieve, ontroerende, soms hilarische verhalen over de avonturen van hippe dames en hun kroost.  Of ik zelf zo hip ben laat ik hier even in het midden, maar supertrots op mijn kroost ben ik des te meer!
Ik ben fiere mama van 2 flinke dochters: Geike (2005) en Nina (2008).  De eerste lettergreep van beide namen, hadden jullie waarschijnlijk al kunnen ontdekken.  Vele berichtjes op deze blog zullen waarschijnlijk over hen gaan.  Mijn eerste naaisels zijn ook voor die 2 prinsesjes.  (Groot voordeel bij kinderkledij: ze groeien er net iets sneller uit dan een volwassen persoon.  Kwestie van niet te lang op mislukkingskes te moeten kijken...)
Misschien post ik ook wel eens gewoon een berichtje over iets dat ik persoonlijk heb meegemaakt.  Dan is het 'just C'.  Just wait and see! Een berichtje van Céline.
Tot gauw!

1 opmerking:

  1. Hela, hoe leuk! Ik helemaal leek in het bloggen of is het spotten? Zal hier graag je verhalen meeleven!!!
    groetjes
    Kaatje

    BeantwoordenVerwijderen